سوالات متداول

1- چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم

با وارد کردن ایمیل (یا شماره تلفن همراه) وارد حساب کاربری خود شوید و روی گزینه پروفایل کلیک کرده و در صفحه اطلاعات شخصی روی قسمت ویرایش اطلاعات کلیک کنید

2- چطور می توانم یک پروفایل ایجاد کنم

در وبسایت روی گزینه ثبت نام کلیک کنید میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید

3- چگونه یک رمز عبور امن ایجاد کنیم

یک از راه هایی که از نفوذ هکر ها و مجرمان سایبری به حساب های کاربری و حریم شما جلوگیری می کند ساخت و استفاده از یک گذر واژه قوی و غیر قابل حدس می باشد

4- چطور آدرس خود را در حساب کاربری ثبت کنم

پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود به قسمت نشانی ها مراجعه نمایید

5- برای خرید از فروشگاه حتما باید عضو باشم

بله باید در وبسایت ثبت نام کنید

6- چطور می توانم کلمه عبور خود را بازیابی کنم

روی گزینه بازیابی رمز عبور کلیک کنید

7- میتوانم ثبت سفارش تلفنی انجام دهم

خیر ثبت سفارش تلفنی امکان پذیر نمی باشد

8- چطور آدرس خود را در حساب کاربری ثبت کنم

پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود به قسمت نشانی ها مراجعه نمایید

9- چطور در فروشگاه سفارش خود را ثبت کنم

بعد از ورود به پروفایل کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید .پس از انتخاب آدرس می توانید نوع پرداخت خود را انتخاب کنید 

10- امکان تغییر پس از صدور فاکتور وجود دارد

خیر بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد

11-میتوانم کالاهای کالاهایی که موجود نیست را سفارش بدهم

امکان سفارش کالاهای غیر موجود امکان پذیر نمی باشد 

12- میتوانم شخص دیگری به غیر از خودم رو برای تحویل سفارش معرفی کنم

بله.هنگام وارد کردن آدرس می توانید اسم شخص مورد نظر را وارد کنید و اون شخص باید کارت شناسایی معتبر را هنگام دریافت سفارش ارائه دهد

13- هنگام پرداخت سفارش مبلغ از حساب کسر شده باشد ولی پرداخت سفارش تائید نشده باشد

به دلیل اختلال بانکی احتمال بروز اینچنین حالاتی ممکن است که در این صورت تراکنش شما ظرف مدت 72 ساعت به حساب شما برمی گردد

14- می توانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم

خیر. به دلیل ارزش و قیمت بالای محصولات امکان اینگونه پرداخت میسر نمی باشد

15- سفارش چگونه از طریق پست پیشتاز ارسال می شود

اگر از طریق شرکت پست منتظر دریافت سفارش خود هستید می توانید از آدرس زیر مرسوله خود را پیگیری نمائید http://itemtracking.post.ir شماره 24 رقمی پست برای شما پیامک ارسال شده است

16- سفارش چگونه از طریق تیپاکس ارسال می شود

اگر از طریق شرکت تیپاکس منتظر دریافت سفارش خود هستید می توانید از آدرس زیر مرسوله خود را پیگیری نمائید https://tipaxco.com/tracking شماره 24 رقمی پست برای شما پیامک ارسال شده است

17- ساعات ثبت سفارش چگونه است

می توانید در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته سفارش خود را ثبت کنید

 

فروشگاه پرسام